Zamieszczone przez pleg
Witam, pare pytań odnośnie zakupu octavi I 1.8 turbo z 99r.
Zwiń
X
-
Witam, pare pytań odnośnie zakupu octavi I 1.8 turbo z 99r.
Witam,
Przymierzam się do zakupu takiej właśnie Octavii i chciałbym prosić o podanie informacji na co powinienem zwrócić uwage, silnik 1.8 turbo, przebieg 160 tys, sprowadzona z niemiec cena 10500 zł. Na co zwrócić uwage przy silniku czy też zawieszeniu. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrawiam ArturArtur
-
-
kolego według mnie to przede wszystkim Turbo. Czy się nie poci w jakim ogólnie jest stanie. Koszt regeneracji to od 600 do 1200zł. No i oczywiście wszystkie sprawy związane z olejem wycieki i ilość pobieranego oleju. Teoretycznie nie powinien brać nic.
Zawieszenie jest stosunkowo tanie w naprawie więc nie ma raczej na co zwracać uwagi. Jak nie puka to znaczy ze można jeździć.
No i jeszcze sprzęgło. tam chyba jest koło dwumasowe wiec też warto zobaczyć w jakim jest stanie bo wymiana to też jest pare tysi.
Rozrząd to kosz około 800zł. Najlepiej zrobić od razu.Paweł
Komentarz
-
-
Ciężko uwierzyć w taki przebieg. Co do przeglądu przed kupnem to sprzedawca nie ma nic do gadania. Łaski nie robi. Jeśli sie nie zgodzi to znaczy że coś ukrywa.Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomiktkolego ja mam skode o1 - używana normalnie , rocznik 2003 (listopad) przebieg masz w podpisie.
to jakoś nie wierze że ktoś kupił 1.8T i kulał się nim od czasu do czasuPozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez attiemyślisz kolego że ma spokojnie z 260 tys przejechane? jutro pojadę ja pooglądać dokładnie no i zapytam sprzedawcy jak to jest z tym przebiegiem i zobaczymyBył: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.
Komentarz
-
-
Trudno uwierzyc w przebieg. Moja rzeczywiscie stoi wiekszosc w garazu a co dwa miesiace robie w jednym kawalku 1200km do Pl i drugie 1200 zpowrotem do Niemiec. Od maja 2005 najechalem ledwo ponad 100tkm. Jesli nie jestes w stanie sprawdzic silnika na sluch lub odczucie podczas jazdy to zerknij chociaz na tarcze, takze od wewnatrz, podepnij kabel. Rozrzad masz do wymiany jako pierwszy- to standard przy kupnie, przy nieznanej przeszlosci.PL-LOP D-ROW mutex/ocfipreoqyfb/mutex
Komentarz
-
Komentarz